Weer thuis!

5 april 2018 - Boekel, Nederland

Auckland

De laatste dag wakker geworden op een camping midden in Auckland. Een bijzondere camping waar ook wat rare kostgangers verbleven. Leken ons geen echte vakantiegangers. 's Ochtends ons ontbijt gemaakt in de keuken van de camping en ja hoor, fluitketel verdwenen. Na een bezoek aan de campingeigenaar en later een rondgang over de camping weer teruggevonden bij één van de (permanente?) campingbewoners. Die had tegelijkertijd ook maar onze boter en vlees meegenomen. Dat was dan weer niet erg, konden we toch niet mee nemen in het koffer. Hij was er blij mee en wij met onze fluitketel.

Even lekker de stad in, gezellig druk ondanks dat het Pasen is. Nagenoeg alle winkels open dus ook nog wat souvenirs gescoord. De stad van boven bekeken in de skytower, mooi om te zien. Het grote aantal zwervers en bedelaars is hier erg opvallend. Volgens de verhuurder van de auto is dit de laatste jaren steeds erger geworden door allerlei oorzaken.

's Middags de auto weer retour gebracht, auto zonder problemen al deze weken gebruikt. Met de taxi naar het vliegveld en daar de rest van de tijd uitzitten voordat de vlucht vertrekt.

Na 3 vluchten die allemaal perfect op tijd vlogen weer terug in Nederland, taxi stond klaar in Amsterdam. :-)

We hebben een heerlijke reis gehad en veel gezien in een prachtig land, het is zeker de moeite waard om de lange afstand naar dit land te overbruggen.

1. Wilma Van der goot:
    5 april 2018
    Fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en weer veilig thuis zijn gekomen
  2. Agnes de Koning:
    5 april 2018
    Ik weet zeker dat jullie genoten hebben. Kan niet anders met zo'n prachtig land. Ook al is het dan wel veel veranderd sinds wij daar waren, blijkbaar. Die zwervers, die zagen wij destijds bar weinig. Dat vonden we toen opvallend. Tja, niks blijft hetzelfde.
  3. Elly Rossen:
    5 april 2018
    Fijn dat jullie het leuk gehad hebben.